Äntligen svenskt tangentbord!

Hellu!

Sitter nu uppe i mitt och Stevens rum och skriver på min egen dator med prickar över ÅÄÖ igen. Lovely!

Igår tog Stevens farmor Grace med mig, Steven och Ross ut till Glasgow och shoppade mamma-kläder till mig. Stevens pappa skickade med mig pengar också och sa att jag skulle köpa mamma-kläder för allt det med så jag kom hem med en himla massa kassar!
Det blev lunch på Pizzahut iaf. Jag hittade, mitt i måltiden, ett hårstrå inuti min pizza. MEN! Stället hade grym service så: En måltid som skulle kostat runt 600 spänn drogs av till endast 90 nånting, fick ny pizza och så fri dessert till alla på det... Inget fel med det! (Så länge man inte sväljer hårstrået...)

<3 Steven köpte en Sex and the City-box till mig så nu är mitt liv komplett over here! <3

Det blev en lååång shoppingtur så var helt slut när vi kom hem. Då säger Steven att vi sa till Neil och Kelly om en timme. OOOOJ vad det slog slint i min trötta hjärna, men jag piggnade till när jag öppnade mina kassar med nya kläder.. ;)
Vi satt hemma hos dem och gullade med lilla bebisen Mirryn (7 mån) som är helt underbart söt och tittade på roliga program på TV:n och pratade några timmar. Sen kom Jim och hämtade oss runt halv tolv.
Snacka man somnade som en gris sen... -.-

Morgonen idag har inte bestått av så mycket. Har ätit sen frukost, tagiot en dusch och börjat på min Sex and the City-box <3
Steven lyckades sabba duschen när han skulle duscha efter mig (hur man nu lyckas med det) så han och Ross är på väg och köper en ny nu.
Jag säger det, för en gångs skull så var det faktiskt inte jag!! =D

BTW, när jag stod i provrummen insåg jag hur fruktansvärt stor min mage har blivit. HUGE!
Men det känns sååå bra! Jag har mitt eget lilla barn därinne. Mitt och älsklingens. <3 Går in i vecka 27 imorgon.

Näpp, nu ska jag gå ner och äta en massa skit (för lite får jag) och fortstta kolla SATC. ;)

BYE! :D



Kommentarer
Postat av: Eva Berge

Vad dom är snälla och omtänksamma mot dej . bra det där med hårstrået. Puss

2011-05-15 @ 17:35:00
Postat av: Barnet

Bra där syster ;)

Men kan du inte lägga upp lite bilder också? så man får se lite av dig och skottland!

puss

2011-05-15 @ 21:50:15
URL: http://sandraberge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0