Babycentre in Troon

Gårdagen började helkasst men bjöd senare på en trip till havsstaden Troon där vi besökte ännu ett babycentre. Grace och Moira följde med mig och Steven. Vi kollade ut barnvagnar, men jag är fortfarande kär i den första vi såg från Silver Cross. Hittar som vanligt ingen bild på den modellen vi vill ha, men jag får ta en nästa gång =)
Grace köpte iaf den mest praktiska vagga jag någonsin sett, till oss (bebisen).

Här kommer en liten bild:


Det är en vagga som vaggar automatiskt med inbyggda högtalare med hjärtljud, fågelkvitter, vindljud och musik, m.m. och det bästa av allt: Den har fjärrkontroll!! Mohaha!!
"Tyst unge och sov! Mamma kollar Baywatch!" *klickar på högre gungtempo på fjärren*
HAHAHA!!

Idag har jag inte gjort någonting alls. Börjar bli trött på att inte göra någonting alls... Vaknade hyffsat tidigt (innan jag somnade om och sov till för sent vill säga) för att jag är nervös idag. Kusin Johanna fick igångsättning imorse halv åtta svensk tid, så nu kanske det har ploppat ut en liten junior. Spänningen är olidlig!

Ska dra mig ner mot soffan och titta fotboll med Steven nu. Skottska ligan, weehuu...
Nähä, nu åkte han iväg och skjutsade Ross nånstans. Jaja, SATC igen då. Eller kanske ringa syrran och Steffaaan via Skype? We'll see...



Puss xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0