Glomde skriva igar...

Sorryyyy... Glomde skriva igar. Var nog lite for overrumplad tror jag igen, haha.

Steven, jag och Moira akte ut pa lite aventyr igar namligen och gick in pa skotska versionen av Babyland. Vi valde ut vilken barnvagn vi ska kopa, en jattefin fran Silver Cross. <3 Forsokte hitta en bild pa den pa Google men fanns ingen sa jag lagger upp en har sa fort jag far tag pa en ;)
De hade aven svenska market Emmaljunga dar =) Hihihi...

Hur som helst.. Jag fick syn pa den mest uuunderbara lilla vaggan dar. En Clair De Lune <3 Har alltid dromt om en san for jag trodde typ sana bara fanns i tecknade filmer.
Jag blev sa kar i den men hade inte en tanke pa att kopa den, aven om jag ville for jag hade tankt mig nat mer praktiskt eftersom vi inte kan kasta ut huuur mycket pengar som helst.
Helt plotsligt sager Moira: "Jag koper den till er om ni vill, sa far ni kopa vagnen sjalva."
Jag visste inte vad jag skulle saga. Jag blev sa glad.. <3

Har kommer en liten bild pa vaggan:    
Var vagga <3
Visst ar den vacker? <3

Senare var Steven och jag iaf pa middag hos Neil och Kelly. Det ar Stevens basta van och hans fru.
Fick smaka den traditionella ratten "mince & tatties". (Typ som kottfarssas och potatis pa skotskt vis. Jag overraskade mig sjalv med att ata upp hela tallriken, hahaha! Gott var det!
Kom hem sent. Var fortfarande hungrig sa det blev kalaspuffar.. Hahaha, bebisens fel <3

Idag har vi inte gjort sa mycket, annu.
Moira sitter har bredvid mig nu och ska lara mig sticka. =) Hon ar valdigt duktig pa det och det vare ju kul om man kunde gora nat eget till bebisen precis som hon kan =)
Nu kom Stevens kompis Stuart pa besok sa jag ska vara social ;)

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Barnet

Åååh va fin vaggan är! jätte fin!

Sticka en halsduk till mig som jag kan ha när jag hälsar på! haha



Puss

2011-05-13 @ 02:25:12
URL: http://sandraberge.blogg.se/
Postat av: Eva Berge

Helt underbar vagga !

2011-05-15 @ 17:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0