Promenaden blev av...

...tillslut!

Nu har Steven och jag varit ute på en promenad i skogen/vildmarken.. Allvarligt: vildmarken!
Först var det mys, men... Ja, jag beskriver vartefter ni ser bilderna...



Fina träd på sidan av vägen (vi först gick på).

Fast en del hade ju löven på liiite fel ställen tycker jag...


Utsikt från vägkanten...




Sedan kom vi lite längre in i skogen. Här går vi över en bro...


Många vackra träd...


Ett träd med en insekt sovandes i...



Sen öppnade vi en grind och kom in till den riktigt smala stigen...


...med många fina blåklockor på sidorna...


Vi hittade ett enormt ihåligt träd! Steven fick demonstrera för jag vågade inte gå in...



Pickaboo!!


Fin skog... Gå, gå...


Fan så stolt och rak i ryggen man ser ut när man är gravid... Hahaha...


Promenera, promenera...


Tillslut kom vi till ställen man behövde hoppa över och korsa. Fyfan för slutet på denna promenad säger jag! Genom hagar, över bäckar, upp och ner för kullar utan stigar... Jag säger det: har aldrig vart så nära på att lägga mig i gräset när vi väl kom ut på en stig...
Korsa den du?


Näpp, nu ska jag gå ner och äta hemmagjort potatismos! Namnam!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0