Yr...

Nu har jag varit yr sen igår kväll och jag fattar fortfarande inte varför.
Äter när jag blir hungrig. Kanske är mitt perfekta järnvärde som inte är så perfekt längre?? Får börja med mitt järntillskott ikväll då. Måste bara köpa C-vitamin brus att svälja det med (rekommenderat).

Steven och jag skulle gått ut på en promenad, men känner mig inte helt upplagd för det.. Ett antal gräl de senaste dagarna har bara sänkt mig. Vill bara lägga mig och sova och sen sova lääänge.
Önskar jag kunde åka hem till midsommar... =/

Sitter just nu här och tittar ut över hagarna med fåren i utanför sovrumsfönstret som har låtit BAAA hela morgonen för omplacering och medicinering. De låter som ett gäng killar i målbrottet, ffs!
Men söta är de.

Här är de små gaphalsarna:




Ska gå ner och äta nåt nu. Sen antar jag att vi går på en promenad iallafall..

Tudiloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0